På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 13 april 2010

Sova i egen säng?

Mitt lilla projekt som jag tidigare nämnt gällande Nils och sova i egen säng hela natten har nu pågått ett tag och nu är ormen fylld med stjärnor och blev det strax efter påskhelgen faktiskt. En gång kom han in till mig och då fick vi fixa lite och "rita" en ny röd stjärna kvällen därpå, på den gamla liksom. Sedan har det flutit på och han har sovit i sin säng varenda natt....så skönt för alla! Givetvis fick han välja ut en liten leksak när ormen var helt ifylld . Vidare har vi inte haft några diskussioner efter det om varken nya ormar eller nya belöningspresenter. Heja Nils!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar