På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 18 april 2010

Sekatör

Jag och min sekatör har idag gjort ännu en lov i trädgården. Sist gång den kom fram klippte jag ner en hel häck, denna gången blev det en hel del som försvann men inte riktigt lika mycket som förra helgen! :-) Det har varit ännu en dag där vi fortsatt att fixa med saker; varit på plantskolan och köpt nya blommor och planterat dem i krukor, vårrustat våra cyklar, tvättat och strykt en massa tvätt, tvättat kakelfogar (jo, det är färdigtkaklat och klinkrat nu!), stuvat i garaget och fått såld en altandörr! Heja oss! Sigge och Nils har varit ute i massor, så härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar