På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 14 april 2010

Etta

Vårt nya fina fasadnummer har nu kommit på plats sedan några dagar. Den gamla ettan var solkig och syntes nästan inte på håll och genom att byta så sätter vi ju vår prägel på vårt hus. Sprang på den i Stockholm, tror det var i Brukas butik om jag minns rätt. Spelar mindre roll, visst är den snygg!

2 kommentarer:

  1. Jättefin! Jag tycker det är snyggt med skrivna siffror oxå tex Ett eller Fyra. Men tyvärr är Trettiosju lite långt?! Funderar på Tre Sju men jag vet inte. Vi skall iallafall oxå skaffa nytt när vi målar om!
    Kram Lisa
    Syns vi på lördag tro?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det traditionella med en siffra mycket bättre än när det är utskrivet med bokstäver...känns som det blir för mycket fokus på bokstäverna än på själva fasaden eller huset, iallafall om de är alltför stora till storleken!
    Jo, vi syns på lördag! kram

    SvaraRadera