På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 28 april 2010

Pynt pynt!

Nu har jag pimpat lite på gästtoaletten...där måste det ju vara fint och väldoftande för våra gäster! Tvålen jag köpte hos Thea bor numera där. (What-to-wear) Åsa (som livsstilsbloggar för butiken Charlotte i Göteborg) rekommenderade denna och jag håller med henne...den luktar jättegott! Är också väldigt förtjust i mina genomskinliga plastlådor för tops och pads...så snygga och moderna!

3 kommentarer:

  1. Tjusigt, hoppas nu bara inte lille pigge Sigge smyger in och sörplar i sig den;)

    SvaraRadera
  2. Du!!!... det lär inte hända...den toaletten är alltid låst utifrån numera. Jag hittade honom för ett tag sedan sugandes på något helt annat!!!!! Han är helt galen! Alltid radarn på liksom!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du gillade den! :-)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera