På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 30 juni 2012

Calonge, Spanien


Det är lata dagar vi har. Tid över till att läsa och idag lade jag pocket nummer två bakom mig. De sena kvällarna ger sena frukostar men att vända dygnet på semestern hör ju till.


Glass varje dag för ligisterna. Och popcorn och chips och salta pinnar till kvällsmyset. Både vuxna och barn njuter av den goda maten; igår grillad tonfisk och idag grillas det kött. Konceptet med ansvar för kvällmiddagen var tredje kväll funkar alldeles utmärkt. Ledig från allt två dagar och sedan en kväll med matlagning och disk. Mycket bättre än hemma! ;-)


Idag vaknade vi och hade inga planer för dagen. Nils ville stanna hemma och bada i poolen så så blev det. Första doppet klockades vid halv elva. Sedan har de legat i poolen mest hela dagen till och från. Ända till för en stund sedan. Imorgon bär det av på utflykt!

3 kommentarer:

  1. Åhhh Anna, så mysigt ni har det! Semester och livsnjutande på allra högsta nivå. :)

    Fortsätt njut och ha det kalasbra!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Både ser ut och låter som att ni har det fantastiskt!!! Härligt!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Så härligt ni ser ut att ha det !!

    Fortsätt och njut i solen och värmen :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera