På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 18 juni 2012

En måndag


Sommarpresent från jobbet! Väldigt fina tycker jag. (...och det där med presenter är svårt och jag är kräsen. Karaffen var fin men ljuslyktorna jag bytte till kommer jag njuta mer av!) Skulle kunna tro att fotot är tagen en mörk höstdag...


En hostig och snorig skrutt. Varit hemma med pappan idag. Mycket mys och glass berättade Sigge lite hemlighetsfullt för mig förut. När pappan gick ut och grävde ville Sigge med. För han har ju fått arbetshandskar i present. Riktiga alltså. Som man har när man arbetar. Eller gräver. Typ.


Sötaste och flitigaste arbetaren jag sett! Och jädra vad han kan gräva. Högen bakom är Sigges verk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar