På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 30 maj 2012

Att ha roligt

Hör hur Nils skrattar inne på sitt rum. Så där hjärtligt. Blir ju nyfiken och går dit. Han ligger på sängen helt utslagen efter en intensiv dag med skola och fritids; spelar på sitt Nintendo och skrattar emellanåt hejdlöst. Jo, de har haft så roligt på fritids idag. Spelade någon pjäs. Tjejerna för killarna och tvärtom. Och något där var väldigt roligt. Så roligt "att jag nästan kissade på mig!". Så jag svarar: "Så du har fina kompisar alltså?". Och får till svar: "JaAA, det har jag". :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar