På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 3 maj 2012

Ljuva maj


Jag blev helt överrumplad av värmen och solen som tydligen kommit för att stanna. Fick slängt undan tjockjackor i helgen och efter ledigheten åka och bunkra upp med solskyddscreme. Och nu påminns jag hela tiden när vareviga träd står i blom och raggarna cruisar på byn att det är andra tider; varma tider!
För övrigt; det grävs något evinnerligt i slänten! :-)

2 kommentarer:

  1. Jaaa, silverpäron är helt ljuvliga, som stora olivträd! Tack för peppet också :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Å vad ni jobbar - heja er! Vi vill göra ny altan på baksidan, men drar oss för allt jobbet. Tror vi får spara pengar och anlita någon.

    SvaraRadera