På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 27 maj 2012

En polis



Den finaste och sötaste polisen kom med paket till mamman idag. Eftersom jag är barnsligt förtjust i att få paket blev jag väldigt glad! Dock var goset strax innan i sängen med samma polis svårslaget, förmodligen dagens finaste stund!


Dessa ljuvliga pionknoppar. En blomma som är lätt att tycka om. Säkert har många mammor fått sådana idag. Saknar givetvis att få fira min mamma. Stockar sig fortfarande i halsen och hjärtat värker när jag tänker på allt det bedrövliga. Kram på dig iallafall. Från oss här.

1 kommentar:

  1. Ja Mors dag är lite laddad här också. Inte för egen del men i relation till min mamma...

    Älskar pioner!

    Kram Anna!

    SvaraRadera