På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 21 mars 2012

Ett eget dygn

Vårjackan eller vinterjackan? Snyggjeans eller chinos? Leopardtopp eller glittertopp? Fotografiska eller Ai Weiwei? Stövlar eller gympadojor? Pocket eller magasin?

...ett som är säkert är att jag på fredag förmiddag tar tåget till huvudstaden där jag och syrran skall mysa; hotell, afternoon tea, tapas och shopping!

1 kommentar:

  1. På med vårjackan,chinosen och leopardtoppen..helt rätt!
    Låter som en riktig mysig helg för er.Ha nu det bara riktigt kul och shoppaa må gott koppla av. Var rädd om er mina koa kusiner. Kram!

    SvaraRadera