På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 17 mars 2012

Mustasch


Frukosten idag bjöd på jordgubbs- och vaniljsmoothie. Den gick hem hos alla. Nästa gång ska vi testa med mango har vi bestämt. Sigge slog till med värsta mustaschen!


Därefter åkte jag och tränade. Fantastisk känsla när det valet är lätt att ta. Gjorde mitt bästa för att springa ifrån nattens sms från min syster på löpbandet: ""Är du vaken? Ring!! Moa fått feberkramp ambulans". Herregud! Jag fick andnöd men lugnade mig efter kontakt med Sara. Ordningen var imorse återställd till det normala förutom att de otäcka tankarna som dröjer sig kvar i knoppen där uppe. Strax åker vi dit och träffas en stund. Så lycklig i hjärtat att de bor nära. Så lycklig att jag har världens finaste syster. Kram på dig och Micael och Ella och Moa-skruttan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar