På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 13 mars 2012

Papp-pyssel


Kikar in i all hast! För inte har jag tid att blogga...nej, jobb, jobb, jobb måste det bli vareviga stund nu några veckor. Kanske ses vi efter påsk? ;-) Men påskfeelingen har anlänt till Barfotsgatan. För jag har pysslat lite i helgen. Och är så nöjd! Som ni får se en annan dag. So long, amigos, a-a-amigos!

1 kommentar:

  1. Det låter härligt med påskfeeling Anna. Pyssla på och ge dig hän fullständigt. Ska bli kul att se vad det blir för något fint sedan. :)

    Igår hade påskgrejerna kommit fram i butikerna här omkring och som varje år blir det samma tanke: "Oj, är det påsk redan?". Och den är ju inte långt borta nu. Härligt! :)

    Ta hand om dig Anna och ha det så skoj i din pysselbubbla.

    Kram Lotta

    SvaraRadera