På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 22 mars 2012

Premiär


Skyndade mig hem från jobbet idag. I farten plockade jag upp två ungar på förskola och fritids. Under den lilla sträckan hem i bilen känner jag hur ungarna luktar skog, sand, sol, och barnsvett. Då vet man säkert att våren är här. ;-) Väl hemma satte vi oss på baksidan i solskenet och mumsade på färska baddare. Jag satt länge där i värmen och läste dagens tidning. Och åt baddare. Och njöt och tänkte; äntligen. Dessa stunder på altanen på eftermiddagarna är det bästa med våren. Som jag längtat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar