På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 25 augusti 2011

Väntan

Sitter här och väntar på att min Nils skall komma hem. Från Östra sjukhusets barnakut. Klätterställningar är ju lömska saker. Bulan var rätt kraftig och han kunde inte ens stödja på foten...röntgen nästa. Smsen från pappa duggar tätt och nu är de iallafall på väg hem. Min goding. Imorgon ska jag skämma bort dig!

3 kommentarer:

  1. Men lilla vännen! Det är det värsta som finns när ens små gör sig illa :-(
    Hoppas på det bästa och att han snart är "på benen" igen. Din skämmabortdag lär bli uppskattad! :-)

    Önskar er en fin helg.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!

    Oj, oj... här händer det grejer!
    Skönt att röntgen ej visade på några frakturer, men det gör nog så ont med en svullen stukad fot:( En mysdag är ju toppen, som lite tröst:)kram från mig♥

    SvaraRadera
  3. Bella: du har ju också pojkar så du vet hur det är...men som tur är går det ju oftas bra!
    Kramen tillbaks!

    Jenny: Nils är den typen som lätt kan bli sittandes med Nintendot en hel dag...så det har inte varit svårt att sysselsätta honom idag direkt! Ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera