På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 19 augusti 2011

Flamrajd

Efter ett besök på Legoland under högsäsong (tänk: trotsig treåring i 30-minuterskö...) var ett besök på Liseberg en solig torsdagseftermiddag under lågsäsong mera rätt väg att gå. 0-15 minuter i kö till de flesta av attraktionerna som barnen ville åka kändes rätt bra! En härlig eftermiddag och kväll med mycket skratt och tjut! Nils favorit blev Flume Ride. Det blev väl fyra gånger totalt till slut! Pappan fick åkt Atmosphere men ville inte kännas vid att han var lite blek efter åkturen...

Nu tar jag helg och vi får se vad den bjuder på. Hoppas att regnet blåser bort på söndag iallafall för jag tänkte invadera en bakluckeloppis på söndag och bli av med lite saker som blivit över.

Fin helg på er!!!

1 kommentar:

  1. Å, jag vill också! Synd bara att jag har så långt till Liseberg.

    SvaraRadera