På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 14 augusti 2011

Trikåkavaj

Startar hösten med en sådan här! Verkligt fynd tycker jag och anar att det blir en favorit. Imorgon blir det jobb igen efter en lång, lång sommarledighet. Och det med ingen sådan där malande jobb-ångest alls. För det brukade jag ha. Förut. Men nu är det nya tider. Och nya utmaningar. :-)



Bild från www.hm.se


3 kommentarer:

  1. Snygg! Gillar kavaj!
    Vad är det för utmaningar du tar dig an, mån tro? Lycka till hur som helst :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har också beställt en sådan, kommer dock inte förrän slutet på september.
    Hoppas den sitter bra också!

    SvaraRadera
  3. Bella: fortsätter mitt vikariat som fastanställd nu! Nu är det ju mer på riktigt liksom! Skall bli grymt kul!

    Mrs. b: uuuuuuu...den är så snygg och sitter som en smäck!På dig med hoppas jag! ;-)

    //Anna

    SvaraRadera