På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 5 augusti 2011

Shopping med son

Legolandsbesöket innebar för Nils en förhoppning om att hitta en speciell Lego Star Wars-byggsats för där finns ju en av världens största Legobutiker. Innan vi åkte jaktade vi runt hela Kungälv och Göteborg men inte lyckats få tag på just den. Och döm om Nils besvikelse när den inte heller fanns i Legolandsbutiken eller i deras webbshop. Väl hemma efter en djupdykning på internet finns den att få tag på i stora landet i väst. Tänkte utnyttja mina kontakter over there men så dök det upp en byggsats på Tradera så snart är vi ägare till den hoppas jag. Men för att trösta oss shoppade vi lite andra bra-ha-grejor: isformar legogubbar/stora byggbitar, Darth Vader-nyckelring, legogubbsisglassform, nyckelmärkare och tre radergummi som ser ut som byggbitar! Jag och Nils är väldigt nöjda med dessa saker! ;-) Och glatt konstaterar jag att man också kan shoppa med söner och och kul tillsammans...något min man sagt att jag kan glömma i framtiden...nähäru!!!!! :-) NÄHÄRU!!!! NÄHÄRU!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar