På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 10 augusti 2011

Får

Pust! Flera gånger om! Från mannen! En årlig titt på hantverken är ett måste för mig när vi sommarsemestrar på Smögen. Lokala konstnärer och hantverkare ställer ut allt möjligt; akvareller, silversmycken, virkat, stickat, sytt, marmelader, keramik, slöjdade träföremål och kort m.m. Förra sommaren köpte jag födelsedagspresenter och babypresenter där. I år följde denna med hem!


2 kommentarer:

  1. Den är ju så fin men hu vad den luktar får... Hahahha, det bevisar ju att den är äkta!!!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Lisa: ...om man sticker näsan i den ja... ;-) På lagomt avstånd är den doftfri!

    Kajsa: fin-fin!

    //Anna

    SvaraRadera