På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 10 januari 2010

Sigges namnsdag!

Grattis på namnsdagen Sigge-bubben, här får du lite magsjuka.....!! Jodå, nu var det Sigges tur...hittade honom i nerspydd säng imorse. Han var lite fundersam på läget men jollrade som vanligt när jag slängde in honom i duschen. Han har ätit något mindre idag än vad han brukar men varit pigg och energisk som alltid. Magen har inte varit riktigt ok men att han spyr...funderar på om det hör till magsjukan eller till hans envetna hosta. Jag hör ju att han har tjockt slem i halsen som han försöker hosta bort. Både igår kväll hostade han och här ikväll och givetvis ledde hans hostattacker att han till slut spydde ner sängen igen. Tvättmaskinen lever ett hårt liv, minst sagt! Det är bara att konstatera...husarresten fortsätter...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar