På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 1 januari 2010

En vintrig start på nya året!



Efter att firat in det nya året med god mat och med goda vänner var det ännu en vit dag som mötte oss imorse när vi äntligen masade oss upp. Några av gästerna sov över och efter en lång frukost kände vi oss sugna på att gå ut...och en stund senare åkte vi pulkor som bara den! Det var jätteroligt och väldigt uppfriskande...

Några nyårslöften...nej...nej...inte jag! Jo, jag har lovat mig själv att bli något mer social här i vår för en mer osocial höst än denna som passerat är svårslaget...bara renovering varje dag och helg! ...Någon annan som lovat något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar