På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 15 januari 2010

Mys...eller inte?

Sitter just nu ensam här en stund med datorn och lyssnar på min egen valda musik på Spotify i bakgrunden; Regina Spektor och försöker njuta lite av att bara vara (förmodligen en kort sådan då Sigge som alltid har radarn påslagen strax säkert kommer brötande...). Blickar över skärmen och ser både vita spröda tulpaner och en ljuvlig rosa ranukel. Måste bara få njuta lite över något vackert. För det har det inte varit så mycket av den sista tiden vill jag lova!!!! Jag är helt utsvulten på det just nu...längtar tills jag får ge mig ut i verkligheten igen...


Verkar nu som det värsta är över. Jag har visserligen sagt och trott det förut men idag är allt högst normalt på alla fronter


...och nu flyttar vi oss ca 2 timmar framåt i tiden för visst var det så att Sigge dök upp och så var mitt bloggande över och fick snabbt avslutas för det var också dags för middag. Sigge åt som en häst givetvis men Nils var lite avvaktande, varpå han helt plötsligt börjar spy hejdlöst där en stund vid matbordet. I GIVE UP! GOD KVÄLL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar