På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 5 januari 2010

En dustbag!


Jodå, nu har den flyttat in hos mig...äntligen! Jag är så nöjd med mitt val. Helt otippat att det blev den. Var helt inställd på en annan färg och modell...

Annars är ju vardagen tillbaka efter alla helger...hoppsan, just det, röd dag imorgon igen...så med vardag kommer hantverkare...elektriker på plats idag igen! Varit skönt med några dagar utan full aktivitet i källaren men nu känner jag att det är dags att de snart kommer tillbaka och fortsätter med mitt spa. Jag vill ha min bastu tillbaka! Kalla, snöiga dagar matchar bra med varm, svettig bastu tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar