På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 8 januari 2010

Att njuta!

Så var en arbetsdag till ända! ;) Att vara hemmafru är jobbigt erkänner jag. Den startade idag vid halv åtta och var slut vid kvart i nio nu ikväll efter att de två småligisterna äntligen somnat...skämt åsido...jag är trött! Mest tröttande är just nu Sigge...han är så, så intensiv...stackars honom, det är jobbigt med mammas alla begränsningar! Det är svårt att hinna med att njuta av dagen som passerar när allt bara svischar förbi i väldans fart....det gäller liksom att njuta lite här och där i farten; som av min nya fina vaxduk (barn=kladd=praktisk) som jag köpt oförskämt billigt här i byn! Vem behöver åka till stan och hitta samma vaxduk för väldigt mycket dyrare pris (fyra gånger)! Fynd, ja tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar