På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 23 februari 2012

Barfota


Vi slappar. I varsin soffa. Hänger. Ligger. Surfar. Myser. Kramas. Oftast barfota. Fyller på med dagsljus ända till kvällen. Idag har jag fredagsfeeling, torsdag är ju min fredag. Avslutar veckan med att åka och träna strax. Sjunde veckan som jag kommer iväg. Och sjunde veckan som jag går i mål med mitt mål att träna en gång i veckan. :-) Hoppas att jag snart kan börja gå hem från jobbet, nu när snön regnat bort. En liten lagom promenad på en halvtimme. Och sedan lite längre fram cykla. Underbar frihetskänsla i det. Fin torsdag på er!


5 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med alla dessa vårkänslor som spritter i kroppen? Att cykla till jobbet... Härligt! Snart så!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Å, idag är första dagen då jag har haft riktiga vårkänslor - underbart! Längtar också efter att kunna cykla till jobbet, även om jag har lite längre färdväg, nästan två mil.

    SvaraRadera
  3. Graadskan: detsamma! :-)

    Kajsa: några fåglar sjöng ettrigt imorse när jag drog mot jobbet kvart över sju, då svallade vårkänslorna vilt!!

    //Anna

    SvaraRadera