På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 6 februari 2012

39,3


Hittills idag: tre avsnitt av Små Einstein, en Pippi-film, Ellen Degeneres show, The real housewives of New Jersey, Lilla Sjöjungfrun och nu Små Einsteins igen. Febern slog till inatt och strax efter lunch somnade han in igen. Då kollade jag teve en stund. Hon är så charmig och rolig tycker jag den där Ellen. Nästa program är varken charmigt eller roligt. Programmet ger mig bara en stark känsla om att någon slags jämnvikt måste uppnås i vårt sätt att konsumera. Dagens vabb-tanke!

1 kommentar:

  1. Stackars Sigge! Skönt att ligga nerbäddad och slötitta på tv när feber härjar i kroppen. Hoppas han mår bättre idag?

    Ta hand om varandra!

    Kram Lotta

    SvaraRadera