På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 27 november 2011

Videung

Lite videung har jag iallafall köpt! Men inte bakat pepparkakor eller lussebullar eller köpt julstjärnor... Allt hinns inte med helt enkelt. Försöker mest ladda inför en vecka på jobbet hoppas jag och att vi lämnat sjukdomarna bakom oss för ett tag. Dock sitter jag själv har med liiite halsont... :-(

Fredagens och lördagens spabesök blev lyckat och våra träffar är ju mycket sociala; herregud vad det pratas och herregud vad det är trevligt tycker jag. Asian Spa i Varberg var ett trevligt och fint ställe men nog tycker jag att St. Jörgens var snäppet bättre. Kanske just för att det är nybyggt och att spabesöket innebär fler aktiviteter än det mer planlösa spaandet som helgen erbjöd. Nu är vi sugna på Stockholm nästa gång! Tar en paus i skubbandet och satsar på shopping istället.

Märk: fotot är taget i dag och i dagsljus! Hu vad det blir mörkt fort nu och på Västkusten har det blåst något väldans idag. Krukor och gungor far runt i trädgården. Fick rädda alla lösa prylar in i garaget i eftermiddags innan sakerna invaderade grannskapet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar