På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 22 november 2011

Feberfri, hoppas vi!


Bilden talar för sig själv! Jippie! En pigg Sigge gillar vi bäst.

Denna bilden talar också för sig själv. Skridskoåkning på skolschemat innebär att även mamman måste miljöträna sig. ;-) Allmänn varning borde nog utfärdas när jag stapplande beger mig ut på det hala. Men tanken bakom inköpet är att bygga vidare på aktiviteter vi kan göra tillsammans och så där spontant; vi ser ju i princip isbanan från köksfönstret. Dessutom tänker jag mig matcha skrillorna med varm choklad och muffins! Då känner jag mig genast mer hemma!


2 kommentarer:

  1. Härlig bild! Ser inte ut att va nån feber där inte ;) Hoppas det är så också!!
    Borde också införskaffa ett par skridskor, killarna älskar att åka och det skulle nog vara roligare att åka lite själv än att stå bredvid och frysa om tårna.

    Kram till dig Anna!

    SvaraRadera
  2. Bella: fyndade skrillor på XXL för 149:- så nu skall här åkas! ;-)
    kram

    SvaraRadera