På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 11 november 2011

Fredagsmys

Ledig fredag! Frukost med tidningen som sällskap och en pladdrande Sigge bredvid, så där lagom sällskapssjuk. Leverans av hallinredning tätt följt av besök av mattläggaren. Vi har också hunnit kratta löv och fylla på vårt fågelhus med mat. På avstånd iakttagna. Och så har vi busat givetvis. Det hann vi också med innan Nils kom hem. Nu slappar vi en stund och inväntar fredagsmyset hos kusin Ella i eftermiddag och kväll. Sigge längtar och ville åka dit direkt imorse när han vaknat; i pyjamasen... Chips har vi köpt så vi är redo så att säga. Är ni? :-)



2 kommentarer:

  1. Hallå Anna! Sitter här och surfar runt. Tycker att både fågelbordet och kidsen på den här sidan känns bekanta:-). Kram Stina S

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Vad roligt att du hittat till min blogg! Jodå, det är våra ligister du ser. Och "ditt" fågelbord. Jag tycker så mycket om det. Och fåglarna. Och i hallen har vi dessutom en snygg ytterdörr och snart en lika snygg Sticks på väggen. Gillar verkligen dina grejor. Hoppas ni har det bra och att familjen mår bra. Joakim hälsar. Kramar Anna

    SvaraRadera