På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 17 oktober 2011

Måndag

Måndagar. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar dem eller inte. Men så fick jag veta att Downtown Abbey startar igen. 29 oktober. Gladskutt! Tyckte dessutom om nya omtalade Pan Am som började igår. Gladskutt igen! Gillar att följa teve-serier på hösten. Kura i soffan med te och tända ljus. Hittills följer vi ju vampyrerna men det blir ju verkligen inte tillräckligt soffsittande med den bara. Har dessutom bokat in bio med systern. Gladskutt igen! Och så goda bullar som jag bakade igår. Denna måndagen går då an! Hopp, hopp!


1 kommentar:

  1. Åh bullar! Bjuder du på en påse.... Jag vill oxå hinna baka bullar men vet inte var jag ska hitta den tiden. Ni har väl inte missat serien Den som dräper! Så jäkla bra!!! Stora kramar Sara

    SvaraRadera