På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 29 oktober 2011

Finaste brickorna!

I torsdag var jag ute på roligheter; min fina väninna Thea hade mingel och mys-kväll i Butik Lisa & Johan. Mot Majorna med tre väninnor och hem kom jag givetvis inte tomhänt. Bland annat fick jag med mig brickan ovan. Det framgår inte på bilden men den är liten i storleken. Lagom för kvällsteet och de torra kakorna! ;-) Eller till ligisternas kvällsmat. Det fanns fler fina brickor från Mr Fågel och lussekattsbrickan som är i modell större hoppar direkt upp på önskelistan som nr: 2. Den vill jag verkligen servera glöggen på!






3 kommentarer:

  1. Vilken underbar glad blogg! Här kommer jag titta in ofta - riktigt fina brickor - det blir ett klick på mr fågel. Ha en underbar helg

    SvaraRadera
  2. Lisa: eller hur!

    Millamagi: Tack och välkommen igen!

    //Anna

    SvaraRadera