På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 6 oktober 2011

90 grader

Så jag njuter av mitt nya staket i hallen och så jag njuter av mina nyomlackade stolar. Behöver det! Följetongen med sjukstuga eller andra åkommor fortsätter nämligen här...suck! Mannen har vabbat med febrig Sigge idag och jag fick ett härligt välkomnande precis innanför dörren efter jobbet; Sigge kräktes ner rubbet runt sig i en omkrets av 1,5 m inklusive mannen. Suck! Svabba, skura, desinficera och igång med tvättmaskinen med nedspydda plagg. En stund senare saknas mannens Ajfån...slutsats: modellen gillar INTE 90 graders kulörtvätt!!! Megasuck! Gotta' love life!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar