På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 6 juli 2011

Ordning i recepten!



Av någon anledning är det samma sak varje år då jag gått på sommarlov. Det uppstår ett behov av att rensa och organisera och få ordning. Göra klart och slutföra sådant som blivit liggandes i brist på tid eller ork efter hösten och våren som passerats. Just mitt lilla projekt med att organisera mina recept har varit aktuellt länge då jag startade upp det för längesedan...men nu är jag färdig efter att jag fått tid över då svärmor vallat och passat den yngste under två dagar till och från. Jag är SÅ nöjd med hur alla recept nu är sorterade i två pärmar!

2 kommentarer:

  1. Ja, ordning och reda gillar vi ;-) Skönt att få undan sånt som ligger.

    Klart ni ska ha ett utekök! Eller planteringsbänk eller vad man nu ska kalla det. Vi använder det till det mesta :-)Låt dig övertygas ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det där, är så gott när man får fixat iordning och strukturera upp.Ser bra ut:)

    Jenny K

    SvaraRadera