På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 13 juli 2011

Kvirr!



Här kommer ett inlägg som borde varit gjort någon gång runt påskhelgen. Det var då vi köpte tavlan av en lokal konstnär på KVIRR - KonstVandringIRanRike! Konstnären heter Carina Paulsson och vi har varit i hennes atelje tidigare år och tyckt att det hon gör är fint. I år så slog vi till! Tavlan har jag hängt i min hall där den gör sig perfekt tycker jag! Den är ganska liten till formatet, typ 15x 20 cm. Sitter fint i blickfånget i hallen så jag njuter av den många gånger varje dag då jag rantar efter ungar eller plockar i vanlig ordning! :-)




1 kommentar:

  1. Den är verkligen jättefin! Perfekt ställe du hittat till den tycker jag!
    Kram Lisa

    SvaraRadera