På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 31 juli 2010

En cyklist!


På semestern hann vi få en cyklist till i familjen; nu kan Nils cykla även om start och stopp ibland går lite vingligt till! ;-) Det var ju för några månader sedan som jag fick ett SMS från grannen som tyckte vi kunde montera av Nils stödhjul för i skrivande stund cyklade Nils på dotterns cykel deras gata upp och ner hur fint som helst. Tiden att träna Nils har i vår fallit bort och jag erkänner att jag haft lite dåligt samvete för det...vilken tur att jag har världens gulligaste grannar som då tar ansvar för det! Så håll nu undan och se upp alla i grannskapet, nu kommer Nils farandes på cykel!!
(...har i flera dagar försökt publicera en kul filmsnutt där Nils cyklar och får till värsta stoppsladden...eller som han själv säger: fräckt va!...får bli en annan gång!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar