På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 4 juli 2010

Semestertider!

1. Vara glad och bara vara!
2. Åka på utflykter!
3. Sol och bad!
4. Spring och bus och lek!
5. GLASS!
6. Fint väder!

Detta ska vi göra på vår semester...ialla all enligt Nils som häromdagen ritade denna bilden...underbar eller hur? Säger ja till allt, bums!
Nu har det blivit dags för Barfotsgatans blogg att gå på semester...kanske inte stänga ner helt men det kommer bli dagar när det inte blir något inlägg...och igår var första dagen som ni kanske märkte. Då var jag på supertrevlig möhippa för Y som ska stå brud i augusti. Det blev en härlig dag och det underbara vädret gjorde det inte sämre. Kajakpaddling (till slut för mig också, virrpannan!!) spa-besök, middag, "nattclubande" (var hemma vid tre...fniss!)) kära återseenden, nya bekantskaper och härliga samtal!
Ses då och då! Önskar alla en fin semester!!

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Vilken underbar semesterbild Nils har ritat och han har ju verkligen fångat allt det där härliga med semester. :)

    Vad kul med möhippa! :) Det låter som en väldigt lyckad hippa för alla inblandade. :)

    Ha nu en supermysig semester vännen och njut tillsammans med din fina familj! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta: han har kommit in i någon slags fas...det ritas och ritas och ritas!!! Jag bistår honom gladeligen med papper eftersom jag själv älskar att rita och måla...då sällan nu då tiden inte finns längre!
    //Anna

    SvaraRadera