På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 18 juli 2010

Shopping i storstaden

Under vår tripp till Stockholm var det bara fokus på barnen...förutom en liten stund då mamman hann smita in på Svenskt tenn på Strandvägen. Ut kom jag med denna fina kudde som jag velat ha länge, länge! Nu pryder den soffan i vårt vardagsrum och den står för en liten sober färgklick i det annat så gråa och vita rummet!

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Vilken fin kudde! :) Verkligen en härlig färgklick och vad härligt att kunna köpa något som man har velat ha länge. :)

    Sköt om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul när man kommer över något man trånat efter länge...jätteläckert mönster!

    SvaraRadera
  3. Super fin kudde! Den finns på min "vill ha lista" :)

    SvaraRadera