På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 12 juli 2010

Under ett parasoll!

Idag har jag suttit under parasollet hela dagen tillsammans med min väninna M och hennes familj! Det enda vi har ägnat oss åt är att äta mat och dricka och prata, prata, prata! Så mysigt att få träffas och bara vara tillsammans. Ungarna har lekt vid poolen hela dagen och tänk att en vattenslang kan underhålla en hel dag! Tur med tanke på värmen. Ungarna har hoppat i och ur vattnet och haft jätteroligt tror jag. Jag har iallafall haft en toppendag med mina vänner!


1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Vilken mysig sommardag ni har haft! :) Dessa dagar är det verkligen i närheten av vatten eller i skuggan som det känns skönast att vara. :)

    Underbara badbilder på barnen och vilken smarrig tårta! Mums! :)

    Ha det fortsatt skönt i värmen och sköt om er!
    Kram Lotta

    SvaraRadera