På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 25 januari 2010

Som vanligt!

Att komma till förskolan var poppis idag...Sigge sken upp som en sol när han fick syn på sina kompisar och hade inte tid att säga hejdå. Han satte av mot rutschbanan och kanade nerliggandes på mage med fötterna först hann jag se innan jag gick därifrån. Vid hämtningen berättades det att han varit på ett strålande humör. Trots att han är liten är det också viktigt för honom med det sociala umgänget.

Samma sak med Nils...var på gott humör här hemma och ville genast smita ner och spela på Bamses hemsida. Vi drog ut på tiden lite men vid femsnåret gick det inte att vänta längre! Han gillar Bamse. Eller som han sa häromdagen då vi snackade lite om björnen: "Mamma! Bamse är fräckcoolig! Mamman håller helt med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar