På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 14 januari 2010

Min tappre Nils!

Trodde nog det värsta var över...men imorse utrustades Nils med spann och ja....den användes där på förmiddagen så att säga...igen!!! Och här nu ikväll hade han sån magknip och kände sig så hängig... Det var både tårar och "Mamma, jag älskar dig" och "...jag vill aldrig bo någon annanstans"och "jag vill aldrig krama pappa och smitta honom"! Tappre Nils! Sover nu i min säng... För Sigges del är det väl samma visa; spydde ner mattan i sitt rum innan han skulle sova. Vi har verkligen värsta rutinen på detta nu: en spyig unge där, in i duschen där, på med tvättmaskin, svabba och torka och sprita, sprita, spriiiiiita! Klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar