På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 1 februari 2016

Ny vecka, igen!


Vardagarna flyger fram. Jobbet tar ju sin del. Och så barnens aktiviteter på det. Och min egen. Och så varvas det med att vara ensam då J reser lite då och då. Varje fredag är vi ju en sväng på biblioteket och de senaste gångerna har även jag lånat lite böcker. Sist följde Lotta Lundgren med hem. Skall nog testa några av recepten som verkade lovande. I bokhögen ligger en till fast det är en barnbok av Bea Uusma, Astronauten som inte fick landa. Den har jag velat läsa ett tag. Sedan väntar också boken Härskartekniker av Elaine Eksvärd. Den skall bli spännande att läsa.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar