På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 18 februari 2016

Balansen


Min jobbvardag. Helt plötsligt dyker det upp en minisemla. Helt egenbakad av kocken i köket. Äter oförskämt bra mat till lunch varje dag. Och ibland skämmer hon bort oss med små godsaker.
Min motionsvardag. Ett tennispass. Herregud vad jag tycker tennis är roligt. Spelar så ofta jag kan. Efter år av harvande på gym, bodypump och annat där den riktiga motivationen saknades dansade tennisen in i mitt liv. Väldigt glad att hittat något som får igång mig. Som gör att jag vill springa och röra på mig. Som tänder något. Och gör så allt blir i balans.


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar