På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 31 januari 2016

En helg


Australien Open. Förra året var hela familjen sjuka när den sändes minns jag. Glad att vi klarat oss hyfsat sedan dess. Några förkylningar och halsont för mig under julledigheten. Matchen var så spännnade med en oväntat vinst för Kerber mot Williams. Känns som en bra uppladdning inför min träning idag. 


27 januari. Mammas födelsedag. Den har vi givetvis firat med prinsessbakelse. Älskar denna söta sak med massor av te till. Som en variant av en afternoon tea light. 


Och så njuter jag av tulpaner. Dessa beställde jag via Ellas handbollsförening. Det kommer en bukett flera fredagar framöver. Härligt med en färgklick mitt i köket. För varje dag som går blir det ljusare och ljusare både på morgonen och på eftermiddagen. Älskar det.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar