På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 22 juli 2015

London vs Smögen


Medan vi var i London var Nils och Sigge hos farmor och farfar på Smögen. Fick rapporter om morgongympa, Nordens Ark, puttning på golfbanan, besök hos Sommargott, sjöbodsbesök med fika, båtturer och makrillfiske och bad på Sandö. Nja, det var ingen som saknat oss om jag säger så.



Är oerhört glad att ha stöttningen och hjälpen av mina svärföräldrar. De är så gulliga mot våra och ordnar så mycket fint när killarna är på besök. Och det märks på killarna så här efteråt att de gillar att vara både på Smögen och med farmor och farfar. Tack. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar