På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 29 december 2014

Förberedelser



Snart stundar det nya året. Jag har idag handlat och lyckats få tag på allt som behövdes. Tycker det sällan är så. Att man alltid måste turnera runt för att få tag på allt. I eftermiddags fixade jag efterrätten. Den smakade ljuvligt vill jag lova. Annars har dagen varit så där härligt skön med både sovmorgon och eftermiddagsslummer på soffan och te och spel och lagom mycket fix. Var bara tvungen att ta ett kort på Sigges stil när vi spelade "Vem där" för en stund sedan. Ser inte särskilt bekvämt ut men han intygade att det var det. 

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar