På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 4 september 2014

Och ett till helgprojekt


Att rensa. 6 stycken flyttlådor med urvuxna kläder och ditten och datten. Så även i garaget. Och idag blev PT Cruisern fylld till bredden och så iväg med allt till återvinning, second hand och vänner. Så skönt att bli av med det. Nu är bastun tömd inför höstens fredagar. Då bastar vi ju alltid. 

Ikväll kör min tennis igång igen och det ser jag verkligen framemot. Skall bli så roligt. Efter träningen på torsdagar börjar ju min fredag eftersom jag är ledig fredagar. Och imorgon är dessa igång, äntligen. Efter fyra dagar ensam hemma med barnen då mannen varit på resa skall det bli mysigt att umgås med min fina och se ett av våra favoritprogram; Hela Sverige bakar. Mums. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar