På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 9 september 2014

Genomtränad


På söndag kväll var jag trött. Igår kväll var jag trött. Idag känner jag mig trött. Tennisläger tar på krafterna må jag säga. Men det var så kul och givande. Fick tränat ordentligt på serven. Lång kvar men en liten bit framåt iallafall. Och så trevligt sällskap; 17 stycken tennistokiga i alla åldrar.


Falkenberg bjöd på strålande solsken. Så lördagens träning avslutades med ett bad på Skrea strand. Temperaturen var 21,9. Svalkande iallafall. 


Min tenniskompis Carina flätade mitt hår inför sista passet. Önskar så att jag kunde fläta mig. Tycker det är så snyggt. Min håruppsättningskonst sträcker sig till att få till en tofs. Suck.  

Hoppas iallafall på fler tennisresor. Och gärna till Falkenberg. Eller till något annat ställe. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar