På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 11 februari 2014

Ranunkel och ginst


Sovmorgon igen. Inte för alla men för någon. Vi njuter av vårt sportlov och gör det vi känner för. Trots att vi har massor inplanerat varje dag hela veckan. Idag blir det bio. Ligisternas eget val och då blev det Frost. Igår köpte jag ranunklar och ginst och satte buketten i finaste vasen. Och framför den blev jag sittandes. Vackrare får man leta efter. Underbart att bara få vara en stund. Älskar dessa stunder i soffan men en kopp te och så lugnet. Så för en stund iallafall. Älskar mitt hem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar