På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 4 februari 2014

En nyckelring


Då är man blodgivare nu då. Systern har varit på mig länge, länge och till slut så kom jag mig iväg på provtagning och så nu min första blodgivning. Sigge var med och vi fikade en lång stund efteråt. Nu skall jag pilla i mig ett gäng järntabletter i några veckor. Vilket Sigge uppmärksammade; vi äter ju tabletter båda två nu. Har inte känt några biverkningar förutom att jag var väldigt trött hela helgen. Men det kan ju bero på många andra saker. Får helt enkelt se hur det blir efter nästa gång. 


1 kommentar:

  1. Snygg nyckelring! Jag har lämnat 25 ggr men aldrig fått en sån... Orättvist;-)!
    Hahha, men jag är inte bitter... Kram Lisa

    SvaraRadera