På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 25 januari 2014

Längtan efter en tvättmaskin


I december började vår tvättmaskin strula. Hemkommen efter resan hann jag köra en tvätt och sedan slutade den fungera helt. En ny beställdes. Lagerstatusen var "I lager" med "Direkt leverans". Men det stämde inte. Grrr. Idag har tvättmaskinen invigts. Och jag har levt mitt liv utan tvättmaskin i en månad inser jag. Min syster och min granne har hjälp mig genom dessa veckor. Det största tacket till dem!!! Och nog kan jag ärligt säga att leva utan tvättmaskin en månad är värd ett fredspris i vardagslivet. Wash on.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar