På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 1 januari 2014

Julkort


Idag hann jag sitta ned och kika igenom den gigantiska högen med julkort som kommit i år. Massor av bilder på vänners barn och även mer vanliga julkort fanns det. Fint med en hälsning i juletid tycker jag. Själv skickade vi också ut massor. Men de räckte ändå inte. Så här såg iallafall årets julkort ut. Korten är tagna i somras. Det vänstra är i taget i Florens med Ponte Vecchio i bakgrunden och det högra är taget på Sigges förskola då det var sommarfest och Nils visar upp en glugg. Blev väldigt nöjd med årets kort på mina fina.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar